Goosmann Communication & PR skaber kommunikationsløsninger ud fra vores kundenrs værdigrundlag og udfordringer. Men som rådgivere har jeg og mine samarbejdspartnere også klare holdninger til kommunikation – det er de holdninger, vi bringer i spil i en konstruktiv dialog om muligheder og løsninger.

Værdier er baseret på:

  • tillidsfuldt samarbejde gennem oplevet troværdighed
  • sig tingene som de er
  • slå ørene ud og se dig omkring
  • kunden skal altid opleve en merværdi
  • integritet – vi takker nej til opgaver, der kan bringe kunder og rådgivere i en interessekonflikt

Holdninger til kommunikation:

  • gode kommunikationsløsninger er skabt på research, viden og nej til tomgangssnak, vanetænkning og ”syns’ninger”
  • kun ved at kende vores kunders dna kan vi skabe løsninger, der matcher deres potentiale
  • god kommunikation handler først om indhold – dernæst om indpakning
  • ingen kan kommunikere godt uden realistiske mål for hvor og hvordan, budskabet skal lande
  • beslutninger og produkter af ringe kvalitet bliver ikke bedre af at bruge flere decibel i kommunikationen
  • kunder skal ikke betale for store og forkromede løsninger, der ikke kan realiseres
  • god krisekommunikation kan afdække nye potentialer
  • virksomheder og mennesker under forandring når kun deres mål helhjertet gennem indlevet kommunikation
  • kommunikation er et ledelsesansvar